-25% PÅ HELE NELLY, MINE FAVORITTER

REKLAME – Affiliatelinker

Heeey babes! Som jeg skrev i går så får du -20% rabatt på over 700 styles (link her) etter bursdagen min med koden “julia20“, men nå fant jeg nettopp ut at du kan få -25% på HELE Nelly.com også 😀 De har fått inn SÅ mange fine nyheter siden sist jeg sjekket, så skal ta meg en liten handlerunde selv! Viser hva jeg ender opp med å kjøpe på snapstoryen min (julianyland) senere i kveld. Under har du mine favoritter!

THE PERFECT SPRING JACKETS ♥

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

 

FOR THE LATE NIGHTS ♥

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

 

THE EVERYDAY LOOKS ♥

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

THE SHOES! ♥

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

FÅ OPPTIL 25% AVSLAG PÅ HELE NELLY.COM HER ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg