-25% PÅ ALLE NLY BRANDS

ANNONSE – Affiliatelinker nelly.com

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER

5. HER / 6. HER / 7. HER

8. HER / 9. HER / 10. HER

11. HER / 12. HER / 13. HER / 14. HER

BRUK KODEN GOLDEN25 HER♥

God kveld babes! For en dag det har vært. Andrea og meg har vært megaflinke bloggere. Faktisk sitter vi på hver vår mac i sofaen å jobber enda. Som Andrea sa så godt “de som tror bloggere ikke jobber, skulle sett oss nå!” Heheheh 😀 Jeg skal overnatte her i natt, for vi har nemlig meldt oss på Pilates klokken 07.00 i morgen tidlig – og siden hun bor nærmest senteret blir det veldig enkelt å gjøre det sånn. Elsker pilates! Siden jeg har vært våken siden klokken seks i dag tidlig er jeg helt sjukt trøtt nå, og skal sikkert legge meg om ikke så lenge. Vi snakkes mer i morgen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg