22

P1240115-2

HAPPY BIRTHDAY BABE ♥

Er dere klar for et aldri så lite bildedryss fra den fantastiske bursdagen til Andrea? Herregud som Nelly hadde fikset i stand, virkelig imponerende! Vi drakk champagne, drinker og spiste den beste maten du noen gang kan tenke deg. Virkelig altså, jeg kommer ikke over foodgasmen som foregikk i munnen min i går. Helt SYKT. Stemningen var også på topp, og det så ut som beste Andrea koste seg veldig – og det er det aller viktigste ♥

P1240120-2P1240127-2P1240129-2P1240158-2

Jeg hadde på meg genser HER, bukse HER, belte HER og over knee boots HER 😀

I går hadde jeg på meg et helsvart antrekk (big suprise). Meshtopp, skinnbukser og et par dødskune over the knee boots. Følte meg rett så fin, faktisk! Egentlig hadde jeg tenkt å pynte meg skikkelig siden det var lagt opp til det, men jeg sparer det fulle festantrekket til lørdag.

P1240195-2P1240198-2P1240205-2P1240218-2P1240223-2

Videre dro vi på After Party på hotellet, der det ble prosecco og skravling i et par timer. En skikkelig hyggelig kveld jeg kommer til å huske lenge 😀

Jeg har forresten ordnet en rabattkode til dere som gir hele -20% på ALT fra NLY Trend, NLY One og NLY Sport ♥ Bruk koden JULIA20!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg