2009-2011

La oss starte dagen med et aldri så lite throwback! Er så moro å se tilbake på gamle bilder av meg selv, syns jeg har forandret meg mye..

2009:
Her var jeg vel rundt 16 år, med litt for mye sminke og hårspray. Skjønner ikke hvorfor jeg syns det var såå kult egentlig, for ingen av mine venninner sminket seg sånn som jeg. De var fine og naturlige, mens jeg så ut som en liten bæsj.

2009

2010:
Hadde farget håret blondt igjen, takk gud! Var fremdeles ganske brun, men heldigvis ikke av melanotan og et tonn for mye spraytan. Herregud for en morsom periode av livet mitt dette var! Jeg var 17 år med fake leg som viste jeg var 20, og dere kan tro jeg fant på mye gøy med det. 2010

2011:
ENDELIG 18! Tror nok jeg aldri har hatt det så gøy som på den tiden. Jeg hadde massevis av penger (det var mye på den tiden iallefall, haha) som jeg sløste bort på shopping, reiser, festing og andre unødvendige ting. Jeg var absolutt ikke moden nok til å håndtere penger på den tiden, og burde egentlig latt mamma ha ansvar for de. Hadde jeg bare visst det jeg gjør nå! Men uansett om det var en veldig dyr tid, så ville jeg ikke vært minnene foruten. Herregud så mye gøy vi fant på. Reiste rundt hver eneste måned og bare levde livet. Good times 😀

201120111

Syns det er så gøy å lese igjennom gamle innlegg, ser jeg har forandret meg mye både i formuleringer og hva jeg velger å ikke dele. Kanskje det er litt dumt? Jeg var kanskje ung og dum, men veldig ærlig.

11 kommentarer
    1. Jeg har fulgt deg siden du startet bloggen, og for en forandring det har vært! Men såå gøy 😀 og jeg husker i 2009 så var du vel ett lite forbilde for meg også, haha…jeg sminka meg som en bæsj, tuperte håret så det så ut som om jeg hadde tatt i en stikkontakt, og prøvde alltid å hærme stilen din, hahahah!! Ler godt av det i ettertid da 😀

    2. Jøss, så fort tiden går! Innser nå at jeg har fulgt deg helt siden starten, haha! Forandret deg har du, uten tvil! :p

    3. Skjønner at jeg har fulgt deg siden 2010! For husker kun bildene fra 2009 da du har vist de før med tanke på advarselen om melanotan:) Super gøy å se tilbake på da!

    4. Begynte å følge bloggen din i 2009 tror jeg 🙂 Husker godt når du og Lars regjerte bloggverden!❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg