20

  Kjapt innlegg før jeg fyker ut av dørene! Nå skal jeg på lunsj til bestemor, noe jeg gleder meg veldig til! Er alltid så koselig hos henne <3 Dessuten har jeg ikke spist frokost enda, om du ser vekk ifra potetgullet og smågodtet fra i går som jeg gomlet i meg i sta. Healthy living ass. Tar outfitbilder senere, som er litt bedre enn speilbilder med iPhone.. Haha! Senere skal jeg en tur å se om jeg finner noe å ha på meg ikveld. Jeg har gledet meg til denne dagen helt siden jeg fylte 18, og jeg har ikke planlagt noe å ha på meg. Det er så typisk Julia, fikser alltid ting i siste liten. En skikkelig irriterende uvane.  Så langt har bursdagen min vært bare kos. Fått gjort ferdig det meste til ikveld, så nå kan jeg egentlig bare nyte resten av dagen med herlige mennesker, god mat og litt innabords. Ah, akkurat slik bursdager skal være!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg