20 SPØRSMÅL

God morgen alle sammen! På min morgenlige bloggsurfing kom jeg over bloggen til Jon, og fant disse 20 spørsmålene. Jeg syns sånt er utrolig gøy å lese på andre blogger, så jeg tenkte dette kunne være en mulighet for deg til å bli enda bedre kjent med meg (om det er mulig..)!

Hvor gammel er du? 23

Hvor er du oppvokst? Jeg er født i Oslo og bodde på østlandet til jeg var fem år før jeg flyttet til Molde. Jeg er utrolig glad for at vi flyttet “hjem” til røttene for jeg har vokst opp med omtrent alt av familie rundt meg. Molde er jo ikke den største byen, men jeg er utrolig glad for at jeg vokste opp der. Det ga meg muligheten til å vokse opp i eget tempo, bli sikker på meg selv og ha gode verdier. Det setter jeg pris på!

Hva jobber du med? Selv om jeg nettopp har vært med å åpne butikk er bloggen fremdeles jobben min. Det er lurt å spare så mye penger som mulig i en ny bedrift, så vi tar ikke ut lønn de første årene. Dessuten hadde jeg aldri klart å legge bloggen til siden, for dette er definitivt den gøyeste jobben i verden!

Kan du leve av bloggen? Ja, det har jeg gjort i fire år nå 🙂 Jeg er så heldig!

Hvor er du om 5 år? Forhåpentligvis blogger jeg enda, Janne & Julia går som det suser og vi har åpnet butikker over hele landet! Hihi, det må være lov å drømme stort vel? 😀

Nattklubb eller fest? Jeg liker å gå ut på byen, men det er nesten alltid vorsene som er gøyest!

Favoritt snacks? Hmmm jeg er jo en sucker for sørlandschips. Altså den vanlige med bare salt. Haha, mange syns nok det er litt kjedelig men jeg sluker i meg en sånn pose på null komma niks!

Nettavisen, eller Nouw? Hmm jeg vet ikke helt om dette spørsmålet passet bloggen min da jeg blogger for United Influencers, haha!

Image and video hosting by TinyPic

Er du sosial? Ja absolutt, jeg elsker å være med vennene mine! Samtidig er alenetid utrolig viktig for meg. Jeg klarer for eksempel ikke fake å være hyggelig, så noen dager klarer jeg rett og slett ikke være med andre enn hunden min og Christoffer. Heldigvis er dette veldig sjeldent, men jeg trives som regel godt i eget selskap. I det siste har jeg hatt litt angst for å være alene, sikkert fordi jeg har vært så stresset. Håper det går over snart, for det er ikke en god følelse.

Hva er den største opplevelsen du har hatt? Hmm den var vanskelig.. Jeg tror nok den opplevelsen som har virket størst for meg var da jeg kom på 1.plass på blogg.no for maaange år siden. Jeg hadde jobbet så lenge og hardt med bloggen, og lenge vært blant topp 3. Da jeg endelig kom øverst var jeg så utrolig lykkelig, stolt og overveldet! Å åpne butikken var også utrolig stort for meg, men jeg klarte ikke helt å la alle inntrykkene synke inn der og da. Det tar nok litt tid.

Hvilken dag er din favorittdag? Jeg elsker dager der man kan gjøre noe gøy, lage deilig middag med gode venner og drikke i glasset. Men jeg må nok si at favorittdagen min kanskje er søndager? Da er liksom alt lov, og jeg kan ligge i sengen hele dagen uten å få dårlig samvittighet om jeg vil det. Om jeg hadde gjort det samme på en onsdag hadde jeg jo dødd av dårlig samvittighet! Så ja, søndager er dagen hvor alt er lov – med god samvittighet.

Har du noen tatoveringer? Ja, jeg har en tatovering i nakken. Den tok jeg da jeg var 17 år, og den representerer sporten jeg har drevet med siden jeg var barn. Rytmisk gymnastikk!

Sivilstatus? Jeg er samboer med min kjære Christoffer ♥

Image and video hosting by TinyPic

Favoritt tilbehør? Jeg er veldig minimalistisk av meg på tilbehørsfronten, men en klokke har jeg omtrent alltid på håndleddet. Akkurat nå er denne fra Abbott & Mosley favoritten!

Favorittby? Barcelona! Jeg har bare vært der én gang, men det var noe med den byen som bare ga meg skikkelig godfølelse. Dit MÅ jeg tilbake!

Image and video hosting by TinyPic

Hva spiser du helst til frokost? Det varierer veldig, men favoritten i det siste har vært polarbrød med smør, kokt egg og salt på toppen. Mmmmmm!

Hva bruker du helst penger på? Jeg skulle gjerne skrevet reiser, opplevelser eller klær her, men jeg må ærlig innrømme at jeg bruker mest penger på mat.. Jeg eier ikke skam altså! Jeg kan gå inn på butikken for å kjøpe en pakke tyggis, og kommer ut med andebryst, kantareller, fem sorter med urter og en sixpack med øl.

Har du noen favorittdyr? Det er kanskje ingen hemmelighet at jeg er hundegal? Jeg elsker hunder! Jeg og Christoffer prater faktisk om å adoptere en hund, og vi har sett litt på Cavalierer. Så om noen vet om gode omplasseringssenter eller hunder som trenger et nytt hjem bare skrik ut!

Image and video hosting by TinyPic

Hva irriterer deg mest? Denne listen kan bli lang… Neida, hehe! Jeg hater at folk maser på meg, det er faktisk noe av det verste jeg vet. Det er sikkert fordi jeg kan være ekstremt masete selv, haha. Jeg irriterer meg også over rot, og er ekstremt ryddig av meg. Om Christoffer for eksempel glemmer å lukke en skuffe i leiligheten får han høre det, hehehe.

Skal du på noen ferier i sommer? Det blir ikke så mye ferie på meg i sommer, det eneste som er planlagt er en tur til Molde neste tirsdag. Så skal vi kanskje en tur til Sverige i midten av august, men det er ikke helt sikkert enda.

 

4 kommentarer
    1. Supert med slike innlegg. Ha gjerne flere av disse!

      Tror bildet under teksten om Barcelona ikke er av den nyeste sorten, men prøver meg likevel! Hvor er det bikini-coveret fra? Utrolig fin ting som gjør turen ned til stranden litt hyggeligere 🙂

      Håper du får en strålende helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg