20 SPØRSMÅL OG SVAR

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

Hei alle sammen, og god mandag! 😀 Starter uken med 20 spørsmål og svar, med mangel på noe mer spennende å skrive om.

BLUSEHER / BUKSEHER / SKOHER

Hvor gammel er du?
Jeg er 26!

Hvor er du oppvokst?
Jeg er født i Oslo og bodde på østlandet til jeg var fem år før jeg flyttet til Molde. Jeg er utrolig glad for at vi flyttet “hjem” til røttene for jeg har vokst opp med omtrent alt av familie rundt meg. Molde er jo ikke den største byen, men jeg er utrolig glad for at jeg vokste opp der. Det ga meg muligheten til å vokse opp i eget tempo, bli sikker på meg selv og ha gode verdier. Det setter jeg pris på!

Hva jobber du med?
100% med mine sosiale medier:-)

Kan du leve av bloggen?
Yes, det har jeg gjort i hele syv år nå!

Hvor er du om fem år?
Åh, jeg aner virkelig ikke. Jobbmessig så er jeg innstilt på at 2020 skal være året for forandringer og vekst. På privaten er jeg fremdeles i forholdet mitt, og vi har det trygt, stabilt og er lykkelige sammen.  Kanskje til og med barn? Kanskje jeg er gift (krysser fingrene 😉 ) Så håper jeg at vennskapene mine er som de er nå. Stabile og fantastiske, som de alltid har vært!

BLUSEHER / BUKSEHER / SKOHER

Nattklubb eller fest?
Akkurat nå, ingen av delene. Hjemmekveld med god mat, litt vin og prat!

Favorittsnacks?
Akkurat nå så sliter jeg skikkelig med matlysten, siden jeg ikke smaker noe. Håper den dumme forkjølelsen gir seg snart, for nå klarer jeg verken å lukte eller smake noe som helst:( Helt krise før jul!

Er du sosial?
Ja, absolutt! Jeg hadde kanskje mer behov for å være sosial tidligere, og var nok mer interessert i å møte nye mennesker. Nå har jeg liksom “nok” med mine nærmeste, og velger å pleie de forholdene først.

Hva er den største opplevelsen du har hatt?
Hjelp, hvordan kan man velge noe sånt? Føler jeg har hatt flere store opplevelser i livet mitt, så jeg klarer faktisk ikke å velge én hendelse.

Hvilken dag er din favorittdag?
Fredag 😀

Har du noen tatoveringer?
Ja, jeg har en tatovering i nakken. Den tok jeg da jeg var 17 år, og den representerer sporten jeg har drevet med siden jeg var barn. Rytmisk gymnastikk! Men, jeg skal ikke ha flere tatoverigner, og kunne faktisk tenkt meg å fjerne den jeg har nå også.

Sivilstatus?
Kjæreste ♥

Favoritt tilbehør?
Jeg har tre faste ringer + en klokke fra Daniel Wellington jeg bruker hver dag. Om jeg skal pynte meg litt ekstra kan det hende jeg jazzer meg opp med et par øredobber også 😉

BLUSEHER / BUKSEHER / SKOHER

Favorittby?
Vanskelig å velge! Reykjavik, Dubai, New York..

Hva spiser du helst til frokost?
Varierer veldig mellom brød, knekkebrød eller speltlompe. Men egg spiser jeg alltid ved siden av, med smilende plomme. SÅ godt!

Hva bruker du helst penger på?
Jeg skulle gjerne skrevet reiser, opplevelser eller klær her, men jeg må ærlig innrømme at jeg bruker mest penger på mat.. Jeg eier ikke skam altså! Jeg kan gå inn på butikken for å kjøpe en pakke tyggis, og kommer ut med andebryst, kantareller, fem sorter med urter og en sixpack med øl.

Favorittdyr? 
Hund, uten tvil! Har jo min lille chihuahuabebis Zara fra tidligere, og tenker på sikt å kjøpe en Cavalier King Charles spaniel i fargen Ruby. De eeeer så fine 😀

Hva irriterer deg mest? Denne listen kan bli lang… Neida, hehe! Jeg hater at folk maser på meg, det er faktisk noe av det verste jeg vet. Det er sikkert fordi jeg kan være ekstremt masete selv, haha. Jeg irriterer meg også over rot, det gjør meg stresset.

Skal du på noen ferier i sommer?
Det er ikke planlagt enda, men det blir garantert en tur til Spania. Så håper jeg også på mye annet gøy!

8 kommentarer
    1. Hei Julia
      Kan du legge ut oppskriften på maten som er avbildet på Instagram? Ser så godt ut😊😊Trenger noe annet enn bare julemat nå
      Ha en fortsatt koselig førjulstid🎅🏻🎅🏻🎅🏻
      Klem

      1. Hei Kristine! Ja selvfølgelig, tenkte du på storyen? I såfall er det bare nachos med litt vårløk og rødløk på toppen (men under osten). Så enkelt, men fantastisk godt 😀 Stor klem <3

        1. Hei
          Ja den jeg tenkte på. Ser mye mer komplisert ut men så deilig den er enkel lage. Har du en enkel grei oppskrift på ribbe? Husker du laget det til familiemiddag for en stund siden🎅🏻🎅🏻🎅🏻
          Ha en superfin desemberdag

    2. http://syringomyelia.no/Syringomyelia_brosjyre.pdf

      Vær så snill å tenk deg godt om før du du skaffer deg en Cavalier. De har mange helseproblemer som gir store smerter (selv om de ikke alltid viser det), spesielt hjerte og syringomyelia. Hvis du absolutt vil ha en, prøv å finn en som er til omplassering.
      Selv om oppdrettere sier at alt er fint ville jeg ikke stolt helt på det.. Man vet aldri før det er for sent, dessverre.
      De er utrolig fine, men finnes flere fine raser uten store helseproblemer 🙂 Ps, blandingshunder er ofte de friskeste 🙂

      Hilsen veterinær student

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg