-20% PÅ NELLY

Jeg våknet i dag tidlig til sol i Bergen. Veldig deilig, og ikke minst uventet. Jeg sto opp fra sengen, gikk bort til skapet og bladde igjennom potensielle antrekk for dagen. Hvor varmt var det ute? 10 grader. Okei, da var sommeren over gitt. Skapet mitt er likevel fylt av blomstrete bukser, lette topper og generelt lite rustet for høsten. Nå skal jeg ta meg en skikkelig shoppingrunde på Nelly, og få den sendt til Oslo så jeg har noen godbiter til jeg kommer dit på fredag. Jeg har også skaffet en rabattkode til dere!! 😀 Bruk koden “JULIA20” i kassen, og du får -20% avslag på ALLE NLY Brands 

HER / HER / HER / HER

HER / HER / HER / HER

HER / HER / HER / HER

HER / HER / HER / HER

HER / HER / HER / HER

BRUK KODEN “JULIA20” I KASSEN FOR Å FÅ -20% PÅ ALLE NLY BRANDS ♥

Dette er jo en perfekt anledning til å sikre seg årets høstgarderobe! Nå er jo ferien over for de fleste, og personlig er jeg faktisk klar for høst. Tro det eller ei, haha. Happy shopping!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg