18 SPØRSMÅL OG SVAR

Elsker å lese spørsmål og svar på andre blogger, så denne stjal jeg fra Sophie. Du kan lese hennes svar her!

Hvor gammel er du, og når fyller du år?
Jeg er 26 år, og har bursdag 23. februar. Ikke lenge til, æææ 😀

Hvor høy er du?
1.68 trooor jeg!

Hvor er du født? 
I Oslo, på Aker Sykehus. Men har bodd i Molde siden jeg var 5 år, og det er der hele familien min er fra. Så føles rart ut at jeg er født i Oslo..

Når drakk du alkohol for første gang?
På en hjemmefest i Molde da jeg var 13år. Hjelpe meg, det er alt for tidlig 🙁 Drakk “bare” èn øl og ble heldigvis ikke spesielt beruset. Likevel, ikke bra!!

Hva var den siste filmen du så?
Frihetens regn (Shawshank Redemtion). En av de beste filmene jeg vet om. Den er SÅ bra!

TOPPHER / BUKSEHER

Hva er din drømmedestinasjon?
Hmmm, jeg vet faktisk ikke. Kanskje å oppleve noe jeg aldri har gjort før. Jobbe som frivillig på en eller annen måte. Fått litt perspektiv på livet, rett og slett. Jeg er så utrolig heldig, men føler ikke at jeg klarer å sette pris på det nok.

Hvem er din aller beste venn?
“Aller beste venn” er vel litt barneskole, men jeg har noen jeg ser på som mine aller nærmeste i livet. Som familie for meg, rett og slett. Igjen, jeg er utrolig heldig.

Hva vil du gjøre akkurat NÅ?
Akkurat nuh vil jeg at det skal slutte å regne ute, slik at jeg kan gå bort til marinaen å finne meg en koselig restaurant å spise middag på. Det frister bare så lite å kave seg bort dit i plaskende regn! Jeg kan eventuelt ta bilen bort den lille kilometeren, haha.

Hva brukte du penger på sist, og hvor mye?
20 euro på Primark! Kjøpte sokker, kosetøfler og en pysj. Haha!

Er det noe som plager deg med utseendet ditt?
Nope! Det eneste jeg kan sette fingeren på er at jeg blir så syyykt bleik på vinteren. Flaks man kan jukse med spraytan 8)

Hva er din verste uvane?
At jeg ikke er flink nok til å tenke konsekvenser. Jeg har blitt myyye bedre med årene, men har fremdeles en lang vei å gå.

Hvem er din favorittblogger?
Isabella Löwengrip. Hun har en fantastisk ærlig og enkel måte å skrive på.

Hvor ser du deg selv om fem år?
Jeg ønsker er å være lykkelig.

Hva irriterer deg aller mest?
Uhøflige mennesker. Spesielt de som er nedlatende mot mennesker med typiske serviceyrker som for eksempel butikkansatt, vaskehjelp eller servitører. KLARER ikke sånne uoppdragne drittfolk.

Hva er viktig for deg i et forhold?
Tillit, trygghet, mye kos, kjærlighet, bli satt pris på/sett og god kjemi.

Hva er det rareste du har hørt de siste dagene?

Servitøren på Arlanda flyplass sa at det så ut som om jeg kom fra Finnland………………..:/

Hva er det rareste/frekkeste noen har sagt til deg in real life?
Garantert mange ting, men sånne ting glemmer jeg ganske fort. Dessuten er jeg 10 ganger slemmere tilbake 🙁

Hva gruer du deg til fremover?
Absolutt ingenting! Hva er vits å grue seg til ting? Da opplever man bare det kjipe dobbelt opp.

TOPPHER / BUKSEHER

5 kommentarer
    1. Ja, enig i at du ser finsk ut. Ta det absolutt som et kompliment. Finske jenter er av de peneste 😊 (For ikke å snakke om gutta. Derfor jeg har «valgt» meg en finne)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg