18 SPØRSMÅL OG SVAR

Hvor gammel er du, og når fyller du år?
Jeg ble 28 år den 23. februar! Hjelp, nå er jeg virkelig på vei til tredveårene. Men, man skal være heldig at man faktisk lever, det er nemlig ingen garanti.

Hvor høy er du?
Jeg er 1.68. Mange sier de tror jeg er høyere, men det er jeg altså ikke!

Hvor er du født? 
I Oslo, på Aker Sykehus. Men har bodd i Molde siden jeg var 5 år, og det er der hele familien min er fra. Så føles rart ut at jeg er født i Oslo..

Når drakk du alkohol for første gang?
På en hjemmefest i Molde da jeg var 13år. Hjelpe meg, det er alt for tidlig 🙁 Drakk “bare” èn øl og ble heldigvis ikke spesielt beruset. Likevel, ikke bra!!

Hva var den siste filmen du så?
The kissing boot 2. ELSKER de filmene så mye ♥♥♥

Hva er din drømmedestinasjon?
Hmmm, jeg vet faktisk ikke. Men målet må absolutt være å reise et sted for å kunne jobbe med dyr, da hovedsakelig hunder. Min største drøm er å kunne starte et dog shelter i utlandet. Det er så mange dyr som lider pga forjævlige mennesker. Om helvete eksisterer så er det utvilsomt de som er slemme mot dyr som burde havne der!!

GENSER – NLY HER (-35%!) / TRENINGSTIGHTS – AIMN HER (-20%!)

Hvem er din aller beste venn?
“Aller beste venn” er vel litt barneskole, men jeg har noen jeg ser på som mine aller nærmeste i livet. Som familie for meg, rett og slett. Igjen, jeg er utrolig heldig.

Hva vil du gjøre akkurat NÅ?
Akkurat nuh vil jeg at dagene skal flyve avgårde slik at jeg kan flyve til Spania.

Hva brukte du penger på sist, og hvor mye?
Brukte 100kr på Rema1000 i dag tidlig. Kjøpte energidrikk, en salat, en juice og egg!

Er det noe som plager deg med utseendet ditt?
Nope! Det eneste jeg kan sette fingeren på er at jeg blir så syyykt bleik på vinteren. Flaks man kan jukse med spraytan 8)

Hva er din verste uvane?
At jeg ikke er flink nok til å tenke konsekvenser. Jeg har blitt myyye bedre med årene, men har fremdeles en lang vei å gå.

Hvem er din favorittblogger?
Isabella Löwengrip. Hun har en fantastisk ærlig og enkel måte å skrive på.

CAPS – Calvin Klein HER (-20%!)

Hvor ser du deg selv om fem år?
Jeg ønsker er å være lykkelig.

Hva irriterer deg aller mest?
Uhøflige mennesker. Spesielt de som er nedlatende mot mennesker med typiske serviceyrker som for eksempel butikkansatt, vaskehjelp eller servitører. KLARER ikke sånne uoppdragne drittfolk.

Hva er viktig for deg i et forhold?
Tillit, trygghet, mye kos, kjærlighet, bli satt pris på/sett og god kjemi.

Hva er det rareste du har hørt de siste dagene?

Du, det aner jeg faktisk ikke. Er sikkert noe på tv siden man ikke møter andre folk?

Hva er det rareste/frekkeste noen har sagt til deg in real life?
Garantert mange ting, men sånne ting glemmer jeg ganske fort. Dessuten er jeg 10 ganger slemmere tilbake 🙁

Hva gruer du deg til fremover?
Absolutt ingenting! Hva er vits å grue seg til ting? Da opplever man bare det kjipe dobbelt opp.

 

11 kommentarer
    1. Hvis man er dårlig på å tenke eventuelle konsekvenser av en unødvendig fritidsreise utenlands, når vi har en verdensomspennende pandemi gående. Bør man da reise utenlands? Og får jeg svar på de tidligere stilte spørsmålene i løpet av morgendagen, Julia Nyland? Per dags dato har hverken du eller dine meningsfeller svart på spørsmålene mine, så kan man jo undres på hvorfor.

    2. Hei Julia 🙂 Jeg har sett hva som har blitt skrevet om deg de siste par dagene, og syntes det er så trist at du skal få så mye hat. I Norge er folk utrolig flinke til å peke på andre, og ser ikke på seg selv først. Det er veldig mange som har reist rundt og beveget på seg under denne pandemien. Jeg håper og tror at du ikke bryr deg om de verste tingene folk har skrevet om deg. Du sier jo selv at du skulle være der en stund, og det tror jeg er veldig viktig. Heier på deg 🙂
      Klem fra Andrea

      1. Hei Andrea ❤️ Det samme tenker jeg absolutt selv! Folk reiser hjem på ferier, hytteturer, samles fler enn anbefalt og generelt ting som ikke er anbefalt i disse dager. Men jeg forstår at det er helt menneskelig og dette er jo fremdeles en «ny» måte for oss alle å leve på selvom deg ikke virker sånn det siste året. Setter stor pris på meldinger som dette, du er god! Stor klem fra meg 🥰

      2. Du skriver: «Det er veldig mange som har reist rundt og beveget på seg under denne pandemien.». Og det er et stort problem og vesentlig medvirkning til spredning av pandemien!! Og Julia: om du fortsatt reiser er du da virkelig blitt bedre å se konsekvenser av det du gjør? Da tenker jeg konsekvenser for flere enn deg? Ver et solidarisk medmenneske

    3. Hva tenker dere, Julia og Andrea, om at friidtettsutøveren Karstein Warholm sto over friidretts-EM som ble arrangert i Polen forrige helg? Og nå viser det seg at omtrent 5-10 utøvere, fra hver nasjon som deltok har blitt smittet av koronaviruset. Tilsammen altså omtrent 50 personer! Tror dere at de utøverne har blitt smittet fordi de ikke har fulgt smittevernsrådene og anbefalingene? Jeg har fortsatt et ørlite håp om du/dere kan se og lære av sunnmøringen K. Warholm, og avbestille den forestående reisen til Spania.

      1. Det var ikke det kommentaren min handlet om. Den handlet om at jeg syntes det er trist at Julia får så mye hat, og får beskjed at det er greit at hun dør av korona. Det er mange andre som reiser rundt, folk drar på fest når de er smittet, veldig mange bryter karantene, noen bruker ikke maske og overholder ikke avstandsreglene. For alt vi vet kan Julia være kjempeflink til dette.

        1. Andrea, er det mange som reiser utenlands på en unødvendig fritidsreise i disse tider?
          Hvorfor svarer ikke JuliNyland og/eller hennes meningsfeller på mine konkrete, saklige spørsmål? Kan det være fordi det da blir enda vanskeligere (kanskje umulig) å forsvare at man drar på en unødvendig fritidsreise til utlandet (Spania) når vi har en pandemi gående? De fleste kommentarene jeg har lest på bloggen her har det store flertallet vært saklige, og de har kritisert at Julia tenker å reise til Spania, og hun sier jo selv at hun ikke er så flink til å se/tenke konsekvenser. Hvman IKKE greier å se hva som kan bli konsekvensene av en unødvendig fritidsreise til utlandet i disse pandemitider, må man iallefall holde seg hjemme i Norge! Så gjenstår det å se om Julia er voksen og ansvarsbevisst nok til å avbestille den unødvendige fritidsreisen til Spania.

          1. Arild; det er ikke en menneskerett å få svar fra verken meg eller mine lesere. Ingen har sagt at jeg prøver å forsvare reisen, og det gjør jeg ikke heller. Man MÅ ikke forsvare alt man gjør her i livet bare fordi noen som deg krever det av meg.

            1. Julia: Da glemmer du at i det øyeblikket du publiserte reisen din på bloggen ble både den og du en offentlig person. Og det er svært uheldig at influensere og andre med vitende og vilje velger å IKKE overholde smittevernsrådene. Dette er svært uheldig av to grunner: smitteeffekten, mange av de som følger bloggen kan komme til å gjøre det samme. Og hvilke konsekvenser en eventuell ukontrollert spredning av viruset vil få for helsevesenet.

    4. Julia Nyland: Hvorfor syns du det er riktig å gi blaffen i smittevernsanbefalingene og rådene om å unngå unødvendige fritidsreiser, spesielt til utlandet? Hva er det du ikke får gjort i Norge, som du får gjort i Spania? Hvorfor ikke bare avbestille reisen til Spania?

    5. Siste nytt fra regjeringen angående utenlandsreiser er følgende( som gjelder fra midnatt, torsdag 25.mars 2021): Regjeringen FRARÅDER ALLE UTENLANDSREISER (min utheving) med mindre de er strengt nødvendige! Så regjeringen kommer ikke kun med en anbefaling om å unngå utenlandsreiser, men mer eller mindre et pålegg om å unngå unødvendige fritidsreiser til utlandet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg