Heeeeeei! Dumme meg klarte selvfølgelig å glemme igjen laderen til macen i Bergen, så jeg har ikke hatt strøm siden i går.. Nå merket jeg at jeg fikk litt bloggabstinenser, så nå mobilblogger jeg faktisk. Jævlig irriterende å skrive med det lille tastaturet, men men.

Akkurat nå sitter jeg på Gardermoen med et glass Chablis og skal straks tilbake til Bergen. Jeg skulle jo egentlig reise hjem i dag tidlig, men gjett hvem som dro på fest i går og sov over alle alarmene i dag :)))))) Jeg har faktisk aldri mistet et fly før, men det er vel en første gang for alt. Jeg fikk jo litt mer kvalitetstid med June, så noen godt kom det ut av dagen ❤ Gleder meg sånn til å flytte tilbake til Oslo! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg