16 PERSONLIGHETSTYPER

I går skjedde det noe sykt tilfeldig. Under middagen her i Tyskland kom vi i prat med en svenske som spiste middag alene på bordet ved siden av oss. Vi pratet løst om litt forskjellige ting, bl.annet om at jeg nå skal begynne å studere psykologi. Han nevnte at det er en psykologisk teori som mener at det finnes 16 forskjellige personlighetstyper der ute, og at vi alle kan plasseres i en av de.

(et passende bilde til dette innlegget :P)

Da jeg kom tilbake til hotellet får jeg en melding med en link av June. “Ta denne testen!” skrev hun. Hvilken test tror du det var? De 16 personlighetstypene!!! HVOR tilfeldig?! Jeg hadde ikke sagt noe som helst til henne hva som skjedde under middagen min, så det var bare helt sykt.

Uansett! Jeg tok testen og endte opp med å bli personlighetstypen “Gründer”. Beskrivelsen passet meg egentlig ganske bra på mange punkter! Vi mennesker er jo komplekse så selvfølgelig stemmer ikke alt 100%, men en skikkelig gøy test. Du kan ta den selv her 😀

Skriv i kommentarfeltet hva du blir da ♥

11 kommentarer
    1. “Talsmann” — “talsmann-personlighetstypen er veldig sjelden, og utgjør mindre enn én prosent av befolkningen” kult 🙂 Merker at det som står passer meg veldig.

    2. UÆH!! Tok testen, og ble en smule overrasket over hvor mye som stemte :-O Tar sjelden slike tester fordi det sjelden stemmer, men denne gangen var det nesten full pott 😀

    3. Ble megler, syns overraskende mye stemte ganske bra! Er visst bare 4% i verden som er megler

      Syns sånne ting er sykt fascinerende og gøy 🙂

    4. Jeg ble også talsmann
      Beskrivelsen passet ganske bra

      “Talsmenn har en tendens til å se på det som deres mening i livet å hjelpe andre, men selv om personer med denne personlighetstypen finner redningsarbeid og veldedighetsarbeid engasjerende er deres ekte lidenskap å komme til grunn i saken, slik at folk ikke trenger å bli reddet i det hele tatt”

      Jeg jobber i ambulansetjenesten

    5. Jeg ble protagonist, og var veldig mye i beskrivelsen som stemte.
      Er visst 4% som er protagonister, inkl Obama.. hehe, så gøy 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg