16 favoritter!

(inneholder annonselenker)

1Mobildeksel / Bag / Bomberjakke / Bukse

2Kjole1 / Kjole2 / Kjole3 / Kjole4

3Kjole 1 / Kjole 2 / Bluse / Genser

4Genser / Sko / Mobildeksel / Genser

Siden jeg ikke gjør annet i dag enn å veksle mellom å glo i taket og netflix tenkte jeg at endelig var det på tide å nellyshoppe litt! Det er alt for lenge siden sist, og nettshopping har vel egentlig ikke vært en prioritering på reisene mine. Nå som jeg er tilbake i Norge for en stund tenkte jeg å fornye garderoben litt, og over finner dere mine favoritter ♥

6 kommentarer
    1. Vet du noe om str på bomberjakken ved skuldrene? Bestilte en for en stund siden men den ble for liten ved skuldrene og måtte returnere den.. Har veldig lyst på en sånn jakke men er ganske bred over skuldrene

      1. Hmm det er jeg veldig usikker på! Men en bomber er jo kul når den er litt stor, så kanskje du kan bestille i en størrelse større enn det du bruker, for å være sikker? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg