IMG_4379-2IMG_4382-2

HOODIE HER

Hei igjen! ÅH HERREGUUUD det gjorde godt med en powernap. Eller, egentlig gjorde det mest vondt når jeg tenker meg om. Det er så digg å sove på dagen, men det sekundet du må våkne føles det ut som verden raser sammen. Jeg hater egentlig å powenape, nettopp fordi jeg føler jeg bare blir slappere av hele greia. Derfor gjør jeg det aldri heller.

Men, nok om meg og mine sovevaner. Nå må jeg komme meg inn på badet for å skifte til et litt mer partyvennlig antrekk. Jeg elsker forresten denne hoodien, helt latterlig behagelig og skikkelig kul. Jeg kjøpte den i svart også (såklart..), men i dag følte jeg for å tøffe meg litt med rosa. Hva syns du? 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg