15 TIMER I DÜSSELDORF

ANNONSE – Invitert og annonselinker for nakd

Hei alle sammen! ♥ Etter et par hektiske dager sitter jeg nå syk på kjøkkenbordet mens det stormer ute. Noe av det beste jeg vet er skikkelig vær. At man merker at det river i huset, og lyden av regnet som pisker mot vinduet. Helt fantastisk! Om man er innendørs, vel og merke 😉

Men herregud, jeg har jo vært på litt av en reise siden sist! Tidlig tirsdags morgen, vel og merke klokken 05.00 ble jeg hentet av en taxi som skulle ta meg til flyplassen. Jeg liker jo å være litt ordentlig når jeg reiser. Fresh i ansiktet, fine klær og den regla. Men, klokken 05.00 ble litt for tidlig for meg også, så jeg så mer ut som en forspist hamster enn babe-looken jeg ellers går for.

Jeg skulle møte Anna på Gardermoen, og vi skulle ta direkteflyet til Düsseldorf sammen. Planen var å lande der klokken 10, noe som ga oss hele dagen fri! Vi hadde ikke opplegg før på kvelden, og hadde tenkt oss på en skikkelig ølsmaking (type bar til bar). Hva ellers finner man på i Tyskland? Haha! Dessverre var direkteflyet vårt kansellert, og vi måtte på litt av en melkerute via Frankfurt før vi omsider landet 15.30. Ti og en halv time på reise…

JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHER / BOOTSHER

Reiseantrekk og hamstertryne. Her hadde vi nettopp kommet til hotellet, lagd kjapt fra oss koffertene og var på vei ut for å få i oss noe mat.

Hotellet anbefalte en liten, spansk tapasraesturant rett rundt hjørnet. ELSKER sånne små perler som dette! Vi satt på et bord rett ved vinduet, bestilte mengder med mat, drakk cava og bare koste oss med litt people watching. Maten smakte helt fantastisk også. Det eneste negative var servitøren, som var veldig pågående og litt sånn “gammel gris” type fyr. Glodde for eksempel på stumpen til Anna når hun gikk på do, og sånne type ting. Men, maten og stedet i seg selv var en tier, så han skal ikke få ødelegge opplevelsen! Om du noen gang er i Dusseldorf så anbefales La Copita 😀

Annasøta ute på en liten stroll! Dumt vi ikke fikk sett mer av byen, for jeg troooor nok ikke jeg kommer tilbake med det første. Haha!

BLUSEHER / DRESSBUKSEHER / VESKEHER

En dusj og ti kilo sminke senere. Føler seg endelig litt fresh igjen, og klare for fest med NAKD!

En sånn godishylle MÅ jeg bare skaffe til bursdagsfesten min. Så kul, og ikke minst digg 😉 Hihi

JP Cooper hadde intimkonsert for oss, og jeg ble nesten litt starstruck. Har hørt mye på musikken hans, og hadde virkelig ikke forventet at en så stor artist skulle komme på eventet. Moro!

BLUSEHER / DRESSBUKSEHER / VESKEHER

Kveldens antrekk! Denne blusen har jeg jo vist frem før, syns den er så fiiiin ♥

Koooos ♥ Noen som vet hvordan man kan leie en sånn photobooth? Vil ha til bursdagen min (er i full planlpggingsmodus, haha).

Alt i alt en veldig moro tur til Tyskland, uansett om det kun var for et lite døgn. Er så takknemlig for alt jeg får oppleve via denne jobben! Ofte kan det føles litt “same same”, fordi man har gjort det samme så lenge. At man tar disse invitasjonene og mulighetene som en selvfølge uten å sette pris på de. Jeg håper jeg aldri blir sånn. At jeg fortsetter å sette pris på hvor heldig jeg er, og føler meg takknemlig for det. Jeg er heldig!

Mellomlanding på Kastrup i går. Ble helt bitt av tapasbasillen, så spiste selvfølgelig tapas på flyplassen også. Hihi. Oliven er SÅÅ godt!

Siste fly for dagen, mot Bergen. Hvor fint?! Dette bildet er helt uten filter også. Det føltes nesten som om jeg var med i en film, eller en eventyrverden. Få opp nesa fra skjermen folkens (etter at dere har lest bloggen min vel og merke), verden er virkelig vakker.

5 kommentarer
    1. Kunne du vist oss hvordan du styler håret ditt slikt? Ser ut som en blowdry, og du kler det utrolig godt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg