-15% EKSTRA RABATT PÅ NELLYSALGET

HER / HER / HER / HER

Heiiiiii! De siste timene har vært utrolig fine. Jeg har fått svar på mange av mine spørsmål, noe som hjalp veldig. Som sagt er det veldig begrenset på hva jeg ønsker å dele siden dette egentlig ikke gjelder meg, men jeg kan si det sånn at en av de jeg ser på som en av mine nærmeste venner fikk en tøff beskjed forrige uke. Livet er skjørt og man må sette pris på det man har mens man har det ♥ Sånn er det.. Akkurat nå ligger jeg i hotellsengen, og tenkte å dele tidenes deal med dere før jeg tar kvelden:

BRUK KODEN “PARTY15” FOR Å FÅ -15% EKSTRA AVSLAG PÅ NELLYSALGET! UTVALGET DET GJELDER FINNER DU HER ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg