-15% EKSTRA PÅ NELLYSALGET

Hei og god ettermiddag ♥ Jeg ligger langflat på sofaen med feber, tett nese og føler meg skikkelig dritt. Jeg som trodde jeg ble frisk igjen allerede i går tok sannelig feil! Hater å være syk, det er så unødvendig. Spesielt siden det er en travel helg med mye gøy på agendaen, da kan man ikke være dårlig. Resten av dagen er satt av til soving, tv titting og spising mellom slagene. Alt for å bli frisk til i morgen!

1

HER / HER / HER / HER

2

HER / HER / HER / HER

3

HER / HER / HER / HER

4

HER / HER / HER / HER

En liten gladnyhet på denne kjedelige sykedagen er jo at jeg har smisket meg til en nellykode som gir hele -15% EKSTRA avslag på salget til dere 😀 Altså, her kan man gjøre en ganske god deal for å si det sånn! Koden skal jeg nok benytte meg av selv også, hihi. Kjoler til julebordssesongen til en veldig billig penge, oh yes! Egentlig skulle jeg lage enda fler kollasjer med mine salgsfavoritter til dere, men jeg er rett og slett for dårlig til å sitte mer på dataen nå. Da vet man at denne frøkna er syk!

Bruk koden JULIA15 for å få ekstra -15% avslag på HELE nellysalget som du finner HER ♥

0 kommentarer

Siste innlegg