-15% EKSTRA AVSLAG PÅ NELLYSALGET

GOD MORGEN! Jeg våknet opp til tidenes gladnyhet, som mildt sagt gjorde meg i shoppehumør.. Jeg er jo egentlig alltid i shoppehumør, iallfall når jeg kan gjøre gode deals! I dag gir jeg dere en kode som gir -15% avslag EKSTRA på nellysalget. Mye av salget er allerede satt ned til -80%, så her kan man gjøre noen skikkelige kupp! Det er jo enormt mange varer som ligger der, så jeg har scrollet igjennom mer eller mindre alt og funnet mine favoritter til dere:

5

HER / HER / HER / HER

6

HER / HER / HER / HER

1

HER / HER / HER / HER

2

HER / HER / HER / HER

3

HER / HER / HER / HER

4

HER / HER / HER / HER

Her kan du kjøpe rimeligere plagg til rundt hundrelappen, til designerplagg fra bl.annet by Malene Birger, Marc Jacobs, Samsøe Samsøe og mange fler.
HELE salget finner du HER, og designersalget finner du HER ♥

BRUK KODEN SALE15 FOR Å FÅ -15% EKSTRA AVSLAG PÅ HELE SALGET HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg