15.000 BILDER OG SMÅ JUSTERINGER

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Genser HER / Bukse HER

God morgen ♥ I dag har jeg hatt en skikkelig slapp start på dagen, med slumring av alarmen, en lang frokost og smårydding av leilighet. I dag har jeg satt av hele dagen omtrent til hjemmekontor, noe som er ufattelig deilig siden det regner som aldri før ute. Eller, hvem prøver jeg å lure. Dette er jo hverdagen i Bergen som jeg egentlig bruker å fortrenge.

Jeg har også fått disse varslene på macen min om at jeg har ikke har mer lagringsplass den siste uken, så i dag tok jeg endelig tak og førte over hele 15.000 bilder til en ekstern harddisk. Hvor sykt er det ikke å ha over 15.000 bilder? Bildene er bare fra 2015 også, så på ett år har jeg tatt så mye bilder. Snakk om å være selvopptatt, da sikkert 14.900 av bildene er av meg! Livet som blogger, haha.

Image and video hosting by TinyPic

Noe jeg helt har glemt å fortelle dere er forresten at jeg var på besøk hos Oda i Drammen sist jeg var i Oslo. Til de som ikke vet hvem Oda er, så er hennes fulle navn Oda Wam Hansen og hun er tryllekunstneren som gjør meg vakker hver gang jeg ser henne. I nesten to år har jeg lagt all min tillit til henne da det kommer til justeringer i ansiktet mitt, om man kan si det på den måten. Hun fyller leppene mine med jevne mellomrom, tryller vekk sinnarynken min med botox og gir meg green peel fra tid til annen. Etter så mange år som blogger har jeg gått til mange kosmetiske hudpleiere, men jeg har aldri vært så fornøyd som jeg er etter et besøk hos Oda. Jeg har skrevet om henne mange ganger tidligere også, noe som sier litt om hvor fornøyd jeg er ♥

Kjære Oda har tydeligvis mange fornøyde kunder, for nå åpner hun endelig sin helt egne salong i Drammen! Det er en salong over to etasjer som ser helt amazing ut. Noen tror kanskje det er stress å reise til Drammen for å ta seg av “slike nødvendigheter” som lepper osv, men det er faktisk bare 30 minutter i tog så er du framme. Salongen ligger bare en miniliten spasertur unna stasjonen, så det er virkelig ikke noe problem å komme seg dit 🙂

For å bestille time, eller lese mer om behandlingene de gjør på salongen sjekk ut hjemmesiden til WAM Klinikken HER ♥

Image and video hosting by TinyPic

Wam Klinikken har de forresten også en utrolig dyktig neglefrøken som heter Anja! Jeg var så heldig å få nye negler av henne sist gang jeg var der, og gikk for en klassisk nude look. Hun har 15 års erfaring i faget, og det merkes på neglene. Det er nesten en måned siden jeg var der nå, og jeg har ikke mistet en eneste negl. Sykt! Tusen takk for super behandling Anja ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg