PC297703-2

Hei fra en sliten Julia! ♥ Beklager slappe oppdateringer fra meg de siste dagene, men det har vært endel å ta igjen etter ferien så man rekker ikke over alt på en gang. But, I´m back now!
I dag tenkte jeg å vise frem mitt nyeste arm-candy. Denne klokken + armbåndet fikk jeg et par uker før jul, og jeg bruker det omtrent hver eneste dag. Fargene er helt fantastiske sammen! Jeg har egentlig aldri vært spesielt fan av roségull på smykker, men jeg syns denne nyansen er utrolig fin og skriker ikke for mye – om det gir noen mening?

PC297708-2

KLOKKE HER · ARMBÅND HER

What do you think? Fint ikke sant? 😀 Det er veldig lenge siden Daniel Wellington kom ut med en ny modell såvidt jeg vet, men de nye “classic black” klokkene skuffer absolutt ikke! Jeg valgte “reading” modellen på remen, som er en crocodile-rem som jeg syns gjorde det lille ekstra på klokken. De har den i helt glatt skinn også!

PC297713-2

Nå får du -15% rabatt på HELE Daniel Wellington ved bruk av koden “JULIA” ♥
Det gjelder både for klokker, armbånd og generelt hele utvalget på nettsiden! SHOP HER.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg