JULESTEMNING OG ANDREGRADS FORBRENNING

Åh, kjære julestemning – velkommen skal du være 9829; Jeg syns igrunn det er dumt stemningen kom så tidlig, for da er den nesten garantert å forsvinne om et par uker og før julaften. Det er rart det med julestemning altså, den kommer og går litt hos meg. Plutselig får jeg den på sommeren mens jeg ligger på en solseng i Spania liksom, og det er jo ganske teit. Husker da jeg og Andrea var på Gran Canaria for halvannet år siden. Da hadde jeg seriøst hørt igjennom offline-listen min på spotify tusen ganger og var så lei at jeg holdt på å spy. Derfor satt jeg på julelisten min mens jeg lå ved bassenget innsmurt i cocos-olje og litt for lite solfaktor. En time senere var jeg i full julestemning og hadde fått andregrads forbrenning i pannen. Midt i juli! Haha.. En ting jeg lærte fra det var at jeg skal vente lengst mulig med å starte julefeiringen, og smøre meg inn med solkrem i stedet for sololje. 


Hatt – HER / Skjerf – HER 

(sponset behandling) På tirsdag var jeg fooorresten på Beauty Lounge og fikset vippene pluss neglene mine. Nå som det er midt i julefest-sesongen så syns jeg det ble finest med enkel fransk på neglene. Denne gangen gikk jeg for gele, da dette sitter utrolig godt på mine fingre. Syns neglene mine er så utrolig lekre nå altså, er dere ikke enig? Om dere i Bergen vil ha fine vipper/negler eller vokse bort litt hår før jul anbefaler jeg å bestille time fort, da det fylles opp! Ring 408 72 160 for timebestilling 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg