BEDRE SENT ENN ALDRI

1. desember! Startet dagen med å åpne en snap fra en venninne som skrev at hennes første gave i adventskalenderen var å sove en ekstra time. Det syns jeg hørtes ut som en utrolig god ide, så jeg gjorde det samme selv. Dette er det første året jeg ikke har kalender selv, så spørs om jeg kommer til å utnytte den ekstra timen hver morgen.. Haha! Personlig kunne jeg ikke vært mer happy over at det er mandag. Tro det eller ei, men jeg klarer nesten ikke vente med å skrive ferdig siste eksamensoppgave og ta fortjent juleferie.  Nå er vi også offisielt inne i julemåneden, så nå kan ingen klage over at jeg drikker julebrus og hører på julemusikk. Endelig!! 

Nå skal jeg på skolen. Burde egentlig vært der for et par timer siden, men bedre sent enn aldri tenker nå jeg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg