HJEMREISE

Kofferten(e) er pakket og jeg er på vei mot Bergen. I morgen har jeg min første eksamen på BI, og hva kan jeg si? Kunne nok både vært bedre forbredt både faglig og mentalt. Å dra til Oslo var definitivt ikke en god idé, selvom jeg har fått lest her så ville jeg nok lest mer på skolen i Bergen. Forhåpentligvis blir dette en lærepenge for meg, men det skal man ikke si for sikkert siden jeg er svært korttenkt. Min spontanitet har dessverre alltid vært en forbannelse, selvom jeg har fått sykt mye bra ut av den også. Jeg ønsker uansett meg selv lykke til og satser på en god karakter!


Jakke – Zara / Bluse – Zara / Skjerf – Acne / Jeans – Acne / Sko – Primeboots / Klokke – Marc Jacobs

Etter denne langhelgen er jeg utrolig sliten, noe jeg ser veldig godt på meg selv på bildene over. Haha! Hello sengekos, Zara og ansiktsmaske <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg