MORGENTIMER PÅ SALONGEN

Hei! Gjett hvor jeg er? På Hendrix Hair Pilesredet der vi skal ha klessalg klokken 12. Jeg, Andrea og Madicken var her til godt over midnatt for å gjøre klart alt til i dag, og da vi var ferdige var vi så sliten at vi hoppet i bilen og kjørte hjem. Men så klarte selvfølgelig dumme meg å glemme igjen hele kofferten min med all sminken og klærene mine på salongen. Noe som gjorde at jeg kun hadde en kosedress da jeg våknet i dag tidlig. Typisk! Jeg har derfor brukt morgentimene mine her fordi alle tingene mine åpenbart lå her. Haha. Sov vel bare tre timer i natt også. Jeg overnatter jo hos Glenn, og han var på byen i natt for å feire med resten av moldenserne. Cirka femten minutter etter at jeg selv hadde sovnet, ringte han på døren og ville hjem. Da var han også så pratesyk at jeg ikke fikk sovnet igjen før i fem-seks tiden. Så det er et trøtt tryne de som kommer på klessalget får se etterpå.

Gleder meg masse, håper noen orker å ta seg turen 9829; Det starter klokken tolv! Fra jernbanetorget kan dere ta 17 og 18 trikken, og stoppet heter Frydenlund. Da ligger Hendrix rett over veien!

Nå skal jeg hoppe fra kosedressen over til noen litt mer normale klær. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg