HVORDAN JEG BLE KJENT MED GLENN

Æææ jeg gleder meg sånn til å komme til Oslo! Jeg skal selvfølgelig sove hos Glenn, og ord kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til å se han igjen. Jeg husker da vi ble kjent en natt til 17.mai for maaange år siden. Jeg var fjortis og hang på torget sammen med vennene mine. Vi var drita på tre smirnoff og valset rundt mens vi pratet med alle. For hallo, det var jo det man gjorde på fjortisfylla. Plutselig kommer Glenn, og vi kommer i prat. Jeg husker egentlig ikke hva vi pratet om, men det var om om vi hadde vært venner hele livet. Vi planla å møtes noen dager senere, og resten er vel historie. Siden den gang har han vært en av mine aller nærmeste venner, og selvom vi begge har mye på hver kant og ikke rekker å prate hver eneste dag, så vet vi veldig godt hvor vi har hverandre.

Jeg har alltid sagt at jeg ikke vil flytte sammen med en venninne. Personlig tror jeg ikke det er lurt, for i et samboerskap finner man alltid ting å irritere seg over som man ikke ellers ville gjort. Glenn bodde hos meg i over fire måneder på Majorstuen, og jeg må innrømme jeg var litt skeptisk til hvordan det kom til å gå. Jeg var livredd for at noe skulle skje slik at vi ville krangle. Men den gang ei! Jeg tror vi bare kom nærmere på den tiden, og det syns jeg egentlig er utrolig rart siden begge fort kan tenne pluggene. Haha. 


Her fra da vi feiret bursdagen hans i fjor.

Så, det var den lille historien. Jeg rakk akkurat å bestille en pakke fra nelly, så jeg har noe å glede meg til etter helgen. Jeg tror nok ikke jeg har gledet meg så mye til å få en pakke som denne. Når jeg satt sammen kollasjen under ble jeg litt sånn opphisset over plaggene. Om dere skjønner? Haha. Jeg er ikke sponset av nelly til de som lurer, men som sagt finner jeg nesten aldri noe i butikkene lenger. 

(annonselenker)


1. hatt her / 2. mørk glitterkjole her / 3. todelt paljettsett her / 4. svart wrapkjole her / 5. hverdagskjole her / 6. wrap-bluse her / 7. skinnbukse her / 8. skinnhansker her / 9. lange kosesokker her / 10. blått ruteskjerf her / 11. kosevotter her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg