MISFORSTÅTT

For en lat fredags-formiddag jeg egentlig burde brukt på eksamenslesing! Jeg har hatt tidenes luksusperiode siden sommeren og har hatt helt fra torsdag kveld til tirsdags morgen. Gamle tendenser henger enda etter, wopsi! Men hallo, fredagsmorgen er jo ukens høydepunkt da det kommer nye episoder av bl.annet the vampire diaries. Noen som har sett den siste episoden? HERREGUUUD jeg kan ikke vente til neste kommer ut! Som dere kanskje skjønner har morgentimene gått unna til serietitting og sjokolademelddrikking. Hei helg, du er hjertelig velkommen 9829; Jeg har kanskje misforstått litt ang prioriteringene mine, men det tar vi på mandag. Snakket også med Birte på telefonen i dag tidlig, og hun ble så overrasket over at julepapiret hadde kommet i butikken allerede, men hallo – det er bare en måned igjen til jul. Det er på tide å gjøre seg klar! I løpet av helgen skal jeg få bestilt noen kjoler hjem tenkte jeg. Det er viktig å gjøre dette tidlig tenker jeg, for da er det bare å sende de tilbake om de ikke skulle passe, og man har fremdeles tid til å kjøpe noen nye. Skjønner? Hihi. 

(annonselenker)


1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER / 10. HER / 11. HER / 12. HER / 13. HER / 14. HER / 15. HER / 16. HER

Jeg har forresten en liten nyhet til dere! Den 23. november (en søndag) er jeg i Oslo og skal ha klessalg med bl.annet Andrea og Madicken. Det kommer til å bli SÅ gøy, og jeg har en haug med nydelige klær som dessverre ikke blir brukt like mye som de fortjener.. Kommer mer info senere, men håper vi sees? 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg