NÅR DU HAR CRAVINGS..

Overskriften er ikke akkurat en sjeldent fenomen hos meg, heller tvert imot da jeg har cravings på godis hver eneste kveld og klarer av en eller annen rar grunn å likevel ikke spise det. Men i dag tittet jeg inn på kaloriteller appen min og så at jeg hadde massevis av kalorier igjen å spise for dagen, og jeg har nok aldri vært så glad for det! Jeg har nemlig har sykt cravings på rekesalat på rundstykker i hele dag, og for en halvtime siden kjørte jeg rett på butikken kun for å kjøpe det. Pluss oboy. Det ble en riktig så fin kveldsmat! Til de som reagerer på at jeg teller kalorier vil jeg bare si at det ikke er kun fordi jeg skal spise lite. Jeg fører inn maten i den såklart for å ikke spise voldsomt mye, og jeg bryr meg som regel aldri om jeg går litt over. Men jeg bruker den også slik at jeg ikke skal spise for lite, for det er fort gjort å glemme maten i en stressende hverdag. Så vet dere det!

Her har dere min delikate kveldsmat. Haha! Skjønner dere når jeg sier at matbilder ikke er noe for meg?  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg