FEM MINUTTEREN

En ting er helt sikkert, og det er at om jeg leser en setning til så sprekker hodet mitt. To much information! Nå tillater jeg meg selv en fem minutters pause for å oppdatere dere, og jeg skal virkelig ikke skrive noe om skole nå. Hmm så hva skal jeg skrive om da? Haha! Jeg må innrømme det ikke er særlig mye spennende i livet mitt for tiden, da alle reiser er satt på vent til etter eksamensperioden. Tenkte meg egentlig en tur til Oslo neste uke for å bli der en god stund, for jeg kan jo lese med Glenn bl.annet siden han går samme linje som meg på BI Oslo. Men så fant jeg ut at jeg har eksamen allerede den 20.november pluss 27.november, så da blir det litt vanskelig. Gjett om jeg skal reise til varmere strøk i romjulen da!

Og apropos jul, se mine fantastiske negler jeg fikk hos Beauty Lounge (sponset behandling) forrige uke. Jeg elsker fargen og formen, og syns det er så lekkert med røde negler for tiden. Nå har jeg det både på fingre og tær. Matching altså. 

You like? 😀 Dere kan bestille time hos verdens flinkeste jenter på Beauty Lounge via telefon: 408 72 160. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg