DE BESTE TIMENE

En ting jeg alltid har syns vært digg, er å stå opp tidligere enn jeg må slik at jeg kan nyte noen timer med å gjøre helt bortkastede ting. Som å sitte på sosiale medier, stirre ut i luften eller se på god morgen norge på tv. Jeg kan ikke beskrive hvor deilig det er å stå opp alene å ha helt ro rundt seg før dagen starter for alvor. I dag var jeg heldig, og har ikke forelesning før om en time! Jeg fungerer virkelig ikke på travle morgener, slik som jeg hadde i går. Da satt jeg leverposteien på benken og knekkebrødene i kjøleskapet, noe jeg ikke oppdaget før jeg kom hjem. Wops! Nå blir det skole egentlig fram til ikveld, herregud eksamensperioden har begynt allerede! Syns ikke det var lenge siden fadderuken jeg..

Genseren er fra Zara.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg