SUKSESS

Heiheihei, jeg er ikke skallet! Frisørbesøket var virkelig ingenting annet enn en stor glede, for jeg tror nok jeg aldri har vært så fin på håret. Viser dere i morgen 😀 Jeg har nettop hentet en ny pakke på posten – og nå har endelig de første kjolene til julesesongen blitt hengt opp i skapet. Dette blir bare et kjapt innlegg, for nå må jeg dra på sats. Har meldt meg på step pulse som starter om ikke så lenge, og jeg kan ikke komme for sent! I mellomtiden kan dere se mine nye innkjøp.

Annonselenker


Denne kjolen er så nydelig, mye finere in real! Den finner du HER



Verdens mykeste skjerf! Et skikkelig kupp 😀 Det finner du HER


Grå treningsgenser HER. Finnes også i mint HER.


Fantastisk flott paljettkjole, så fin til julen! Den finner du HER. De har den også i champagnefarget HER og svart HER.


Jumpsuit HER. Denne er helt fantastisk på, kommer til å bli brukt MYE, både fest og ellers. 


Supersøt clutch HER.


Perfekte julepumps HER. De har den også i svart med glitter HER, sølv med glitter HER og svart HER.


Sko som er fantastiske å gå med! De finner du HER, de finnes også i nude HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg