UBESLUTTSOM

Jeg liker egentlig ikke å dra på byen mer enn én gang i uken. Dessverre har det blitt slik at det ikke alltid er like lett å holde, siden det skjer så mye hele tiden. Planen for dagen var å slappe av, vaske leiligheten, pluss at jeg hadde meldt meg på Power Step på Sats ikveld. Vel, venninnene mine vet jeg ikke er vanskelig å be, og når de maser bare bittelitt så får de som regel “ja” som svar. Ikveld var inget unntak, og nå ser jeg plutselig ut som en gepard og er klar for halloweenfest! Siden det ble så kort varsel gjorde jeg så godt jeg kunne, siden jeg ikke har kostyme. Det blir helsvart antrekk med litt flekker i trynet. Det er vel godt nok?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg