NYTT DESIGN

Herregud! Endelig våknet jeg opp uten å høre regnet mot vinduet, og det var virkelig vakker sang i mine ører. Det er sant det bergenserne sier, at man setter så mye mer pris på været når det er fint. I dag var det som om alle blomstret, og nygårdsparken var full av barn, hunder og kjærestepar på tur. Finnes det noe finere? Mest sannsynlig så gjør det nok det, men i dag trengte jeg virkelig ikke mer enn litt opphold fra regnet. Jeg er i ekstase! 

Som dere garantert ser så har jeg fått nytt design på bloggen også. Herlighet så fornøyd jeg er! Det gamle designet mitt var jeg så lei av, at jeg holdt på å spy hver gang jeg gikk inn på bloggen min.  Flinke Albertine fikset det til meg, og hun brukte bare noen timer. Hva syns du? Sjekk ut bloggen hennes HER!


Jakke – HER / Bukse – GT / Sko – HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg