WE ARE YOUNG

Annonse

Jeg husker da jeg fikk mitt første bankkort, jeg hadde nettopp blitt 13 år og på den tiden var det ikke mange andre som hadde det. DNB har vært banken min siden den gang, og jeg har også alle forsikringene mine i den. Noen som husker da jeg mistet macen min i bakken og nettverkskortet mitt ble ødelagt? Gjett hvem som fikk penger igjen på forsikringen bare et par dager etterpå! 

DNB har alltid hatt et spesielt fokus på unge og kommer hele tiden med nye produkter som kommer oss over 18 og under 33 til gode. De var først ute med å gi den beste boliglånsrenten, og i høst lanserte de en utrolig fin forsikringspakke for unge, med reise, innbo og ulykke. Den passer helt perfekt til studenter, eller de som ikke gidder å betale flesk for en forsikring som ikke dekker noe mer enn DNB sin. Som student får du også et bankkort det verken er renter på og er helt gratis å bruke! De har så mange spennende fordeler, og jeg gruer meg nesten til 33års dagen min da jeg offesielt er “voksen” i bankens øyne. Neida, det blir nok ikke det heller. Begge mine foreldre har DNB og er strålede fornøyde. 

Jeg elsker deres nye reklamefilm der de tuller med en person som aldri vil bli gammel, og er forever young. Det hjelper nok ikke å ha en ung “lifestyle” så lenge man er eldre enn 33! Haha. 

Dere kan lese mer om fastrentelån for unge på DnB sine hjemmesider HER 9829; Det er vel ikke bare meg som vil kjøpe seg leilighet snart? Hihi.

KONKURRANSE: Finn den scenen i filmen du syns er morsomst, og som viser forskjellen mellom en ung person, og en som prøver å være ung. Skriv det i kommentarfeltet mitt, og du er med i trekningen av hele 5000kr inn på din BSU-konto. En rimelig flott premie, eller hva?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg