INGEN KJÆRE MOR

Jeg prøver virkelig så godt jeg kan å ikke klage på været, for om jeg skulle gjort det hver gang det regner hadde dette blitt tidenes klageblogg. Men det er faen meg ikke lett å være en bra blogger når været ute er mørkt døgnet rundt fordi skyene ser ut som brente marshmallows. Det regner around the clock og jeg har ikke sjangs til å ta noen bilder ute. Av og til får jeg et lite friminutt fra regnet, men det varer ikke lenge nok til at jeg rekker å ta på meg skoene engang! Dette er min første høst her i Bergen, og jeg vil si jeg ikke er særlig imponert så langt. Heldigvis er det mye gøy som skjer for tiden, så jeg skal prøve å ikke la været ødelegge humøret. Nå sitter jeg å ser på tv mens frøken mensen-Zara sutrer ved siden av meg. Livet 9829;

Rebecca Stella kom jo ut med en ny kolleksjon for nelly i dag også! Ble egentlig bittelitt skuffet, men fant meg noen godbiter jeg selv vil ha. Har dere sett kolleksjonen, eventuelt hva syns dere?

(annonselenker)


Hvit / Svart / Grå


Grå / Svart / Mørkegrå

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg