BRANDING

Au, merker jeg er støl etter pilatesen allerede. Det er kanskje ikke så rart med tanke på utgangspunktet, haha! I skrivende stund er jeg på et møte på skolen. Som sagt er jeg jo med i BIS marketing, som er et linjeutvalg for alle markedsføringslinjene på BI. I morgen skal vi arrangere en Brandingkveld for skolen, og gjett om vi er spente! Dette er vårt første arrangement som gruppe, så det blir veldig spennende å se hvordan det går 🙂 Tema blir merkevarebygging som er superrelevant for studiet mitt, og vi har booket kjempeflinke foredragsholdere som skal fortelle oss om hvordan de bygde opp sin merkevare. Veldig spennende! Jeg blir nok sittende her sammen med resten av gjengen ut over ettermiddagen, tenkte bare å si halloooooo til dere. Har på meg min favorittskjorte i dag, bilder ser du under.


Skjorten kan du finne HER. (annonselenke)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg