NÅR DET IKKE GÅR SOM FORVENTET

Som i går startet heldigvis ikke denne dagen med pizza og seigmenn, heller tvert imot. Jeg tro på Pilates trening! Som pensjonert turner skulle man trodd jeg mestret sporten ganske så greit, siden det er myke og grasiøse bevegelser med. Men der tok jeg feil! Det er veldig sjeldent jeg føler meg som en blanding av et pinnedyr og en ku altså, men det gjorde jeg i dag. Tydeligvis burde jeg tøyd litt mer etter at jeg sluttet på turning, for fyfaen så stiv jeg har blitt. Å stille meg framerst på denne gruppetimen var jo helt katastrofe! Det er jo der de som virkelig har peiling står, og alle bak følger med på hva du gjør. Snakk om å ha høye forventninger til seg selv, og snakk om tabbe! Haha. Bak meg sto det damer dobbelt, og kanskje trippelt så gammel som meg og hadde de kuleste bevegelsene, mens jeg så ut som Truls som danset single ladies i forhold. De eldre damene var altså Beyonce. Men øvelse gjør mester, og jeg har definitivt fått mersmak for pilates!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg