NIKE AIR MAX OG RABATTKODE

God morgen! I dag våknet jeg med gangsperre (stølhet for de som ikke er fra Molde) til tusen. I går bestemte jeg meg for å ha tidenes styrkeøkt, og jeg kan faktisk ikke beskrive hvor deilig det var å være tilbake på Sats. Jeg har hatt et opphold fra treningen den siste tiden, og grunnen til det er en dårlig kombinasjon av liten tid og latskap. Uansett hvor travelt man har det, så rekker man som regel å trene hvis man virkelig vil. Men samme det, skriver et innlegg om det etterpå!

(Sponsede produkter) Jeg har vært så heldig å få to par nye Air Max sko fra Junkyard.no! Disse er så kule, og passer til både trening og hverdags. Kommer garantert til å bruke de mye fremover. I den annledning vil jeg i samarbeid med junkyard.no også gi dere en rabattkode, som gjelder ALT i nettbutikken deres. Koden er julianyland og gjelder ut 25.oktober 9829;


Disse skoene finner du HER og HER. Du får -20 prosent avslag på de ved bruk av koden “Julianyland” ved kassen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg