SILIKON?

Den siste tiden har jeg fått flere spørsmål om jeg har tatt silikon. Syns egentlig det er veldig rart dere spør, for føler jeg ikke har så mange bilder der man kan se puppene mine? Kanskje jeg tar feil, haha! Det er jo ikke ukjent at flere bloggere allerede har tatt silikon, og personlig syns jeg det er utrolig fint. Jeg har vært inne på tanken selv, spesielt etter at en god venninne av meg tok det og jeg fikk bli med på prosessen bak operasjonen. Men nei, jeg har ikke silikon selv og tror ikke jeg kommer til å ta det heller. Iallefall ikke med det første! Jeg har egentlig ganske store pupper (om det ikke er teit å si?), så om jeg skulle tatt det ville det isåfall vært for fasongen man får – for wow så lekkert det er. Men som sagt, det er ikke noe jeg kommer til å gjøre med det første iallefall 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg