MANDAGER ALTSÅ

Mandag er egentlig min faste nettshopping dag, for å få en litt gøyere start på uken. Siden jeg trodde det var mandag i dag (feriemodus..) gikk jeg inn på nelly, der de har mid season sale! SÅ mye fint til halv pris eller -70%. Her er det mange penger å spare girls, jeg skal shoppe selv nå! Under finner dere mine favoritter 😀 Kan vise dere min handlevogn når jeg er ferdig. Ha en super tirsdag (shoppingmandag) videre!

(annonselenker)

 

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

 

 

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

 


1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

 


1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg