HELLO MOLDE

Da var høstferien halveis over for denne gang, og vi er nå på norsk jord igjen! Vi rakk såvidt innom leiligheten i Bergen for å slenge noen rene truser i kofferten før vi dro tilbake igjen på flyplassen. Nå har vi kommet til Molde, og jeg sitter hos mamma å koser meg som bare det 9829; Jeg blir her helt til tirsdagsmorgen, og det er jeg så glad for! Syns det er alt for stress å bare være en helg, selvom flyturen ikke er lengre enn 45 minutter. Likevel er det så “mye” man skal gjøre når man først er hjemme. Tenkte å få inn en aldri så liten treningsøkt på Moldehallen ila helgen og, men får se om det blir tid! Nå er jeg veldig sliten, i og med at vi har reist siden klokken ti i dag tidlig, så vi bloggezzzzz i morgen. 


Vest – nelly (utsolgt), veske – Mulberry, Klokke – MJ, Jeans – Acne

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg