SPICE OG KABUKI

Hola chicas! I går startet vi dagen med å dra opp i øverste etasje på hotellet, der det skulle være et “sky point” med utsikt over hele sentrum. Dessverre var dørene stengt på toppen, så da var det bare å ta heisen ned igjen. Det er en stor glassheis, og jeg syns det er så utrolig skummelt!! Da ser man liksom hvor høyt man faktisk er over bakken, i forhold til heiser uten utsikt. Æææ! Uansett, etter vår lille bomtur dro vi videre for å shoppe litt. Startet turen på luksusmagasinet Poduim som hadde så ufattelig mye fint! Senere dro vi på Spice som er et senter med de beste butikkene i Riga (etter min mening), med bl.annet Zara osv. Jeg var superflink og kjøpte kun med meg en genser hjem, og det tror jeg lommeboken min er glad for 😀 Jeg hadde på forhånd bestemt meg for å ikke shoppe mye mens vi var her, så langt har jeg vært flink! Vi lunsjet på Kabuki, som er en sushiresturant man finner flere steder i byen. De har helt himmelsk sushi, og jeg spiste meg kvalmende mett. Så verdt det! Begge to var ganske slitne fra første kveld, og plutselig i tre tiden på natten våknet jeg og fikk ikke sove igjen. Nesen var tett, hodet banket og det hadde ikke forundret meg om jeg hadde feber også. Heldigvis fikk jeg kjøpt smertestillende og nesespray, så natten i natt kommer til å bli mye bedre. Bildedryss fra dagen 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg