REISEKLAR

God mandaaag! Starten på denne uken kunne ikke vært bedre for min del. Om noen få strakser reiser vi til Riga, og jeg gleder meg sånn! Vi blir borte til fredag, og vi har booket oss inn på Radisson Blu Hotel Riga, som er et helt fantastisk nydelig hotell. Sist gang jeg var i Riga bodde vi på et annet hotell, men vi brukte alltid å dra til radisson på kvelden for de har den sykeste sky-baren på toppen av hotellet med deilige drinker. Det er visstnok et spahotell også, så gjett om vi skal skjemmes bort denne uken 9829; 

(Sponset behandling) På lørdag var jeg forresten innom Beauty Lounge for å friske opp negler og vipper. Denne gangen testet jeg ut en ny shellac de nettopp har fått inn, og fargen er heeelt fantastisk! Den er mer camel-farget enn på bildene, virkelig helt nydelig. Jentene på Beauty Lounge er de flinkeste! Flere venninner har begynt å gått der etter anbefaling fra meg, og de er også strålende fornøyde! Nå er jeg superklar for en deilig høstferie. For timebestilling kan dere ringe 408 72 160. Sjekk også ut facebook-siden deres HER for flere bilder av behandlingene de gjør. 

 

De har også startet med permanent makeup! Sjekk prislisten under 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg