ALONE

Da var Andreas sendt hjem, og det er så trist! Er alltid så hyggelig å få besøk hjemmefra, og som sagt har vi kost oss ihjel i helgen. I sta tok vi oss en aldri så liten bytur, og vi endte som vanlig opp med å spise sushi. Nam! Har egentlig vært i en liten sushi-er-ekkelt periode etter at en idiot på facebook delte verdens fæleste film der det er en liten mark inne i en sushiroll. Altså, ÆSJ! Heldigvis tenkte jeg ikke noe over det i sta, hvis ikke hadde jeg nok ikke spsit noe. Haha! Nå sitter jeg egentlig bare å nettshopper litt på eBay (alt for lenge siden sist). Har nettopp klikket hjem en sånn selfie-stang etter tips fra bloggen til Sophie Elise, hvor smart er ikke det? Og apropos Sophie, gleder meg til å se henne på masterchef om underkant av et kvarter. Moro 😀 Under finner dere noen bilder fra dagen min:


Jakke – Woolrich / Genser – Acne / Boots – Primeboots / Veske – Mulberry

 

KONKURRANSE! (Kaffemaskinen er sponset)

Jeg har vært så heldig og får lov til å dele ut den nye kaffemaskinen Jovia fra Nescafe Dolce Gusto! Om dere har lyst til å vinne den, så må dere legge ut et bilde av en tom plass på kjøkketen deres der dere vil kaffemaskinen skal stå, og tagge bildet med #jovianescafedolcegusto. Legg ut bildet på instagram eller facebook 9829;9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg