WRAP JUMPSUIT

Hola! Formen i dag har kanskje ikke vært helt på topp, men det er ikke rart når vi hadde det så gøy som i går. Åpningsfesten til Høyer Bergen var virkelig en suksess, og butikken er helt nydelig. Selv fikk jeg handlet litt i går, men jeg var lur å la igjen posen i butikken slik at jeg kan hente den på mandag. Sykt kjipt om jeg hadde mistet den på byen! Etter mingling i butikken dro vi videre for etterfest på Contra Bar, og jeg kan ikke huske sist jeg hadde det så gøy på byen. I dag har vi egentlig bare latet oss på sofaen, men nå er vi klare for litt fest igjen. Nå skal jeg og Andreas videre til noen venninner der resten av Moldegjengen samles. Det kommer til å bli SÅ gøy! Håper alle koser seg uansett om dere har en rolig kveld i sofaen eller ruller rundt på byen som jeg skal. Vi snakkes i morgen!


Jeg har på meg en ny jumpsuit som man kan kjøpe HER, jeg elsker den 9829; (annonselenke)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg