OSLO I LOVE YOU

Puh, for en dag! I natt måtte jeg sove på hotell siden Glenn ikke kom hjem før alt for sent i går kveld. Heldigvis fikk jeg Andrea til å komme på overnatting slik at jeg ikke kjedet meg, og det var så godt å se henne igjen 9829;9829; I dag tidlig startet jeg dagen i lokalene til Telenor, og wow så svært det er der! Hadde ikke sett for meg at det skulle være så omfattende som det var. Skriver mer om arrangementet senere da jeg får tilsendt bilder. I fire tiden var jeg ferdig der og da tok jeg taxi rett til Glenn. Da var begge så sulten at vi såvidt rakk å si hei før vi løp nedover Bogstadveien og mot Olivia. Der ble det både forrett, hovedrett og et glass vin. Namm! June kom også, og det var veldig deilig å samle trekløveren igjen. Det er ikke noe problem å bo i Bergen når jeg er i Oslo så ofte som jeg har vært i det siste! Haha. Nå har vi handlet inn litt smågodt og sitter å ser på Farmen. Heier jo såklart på kompisen min Daniel! Noen som har sett?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg