AIRPORT EXPRESS TRAIN

Hei fra Gardermoen! Jeg landet nettopp og sitter på flytoget inn mot Oslo. Jeg krysser fingrene for at Glenn har kommet hjem, for han har nemlig vært på Galdhøpiggen siden i går! Han, June og en gjeng andre bloggere dro dit på en koselig hyttetur (om man kan si det), og jeg er så sjaluuu. De har nok kost seg mye kan jeg se for meg, og det fortjener de også 9829; Akkurat nå frister det mest å plukke med meg litt sushi takeaway fra City Sushi på byporten. De har virkelig den beste sushien i Oslo etter min mening! Bare dumt det er så lite og ukoselig å sitte der. Perfekt til take away, da 🙂 Planen for kvelden er vel egentlig å lade batteriene før i morgen, da jeg skal på Telenor Arena. Det kommer til å bli så gøy, og jeg gleder meg til å fortelle dere hva som skjer der!

VESKE – Michael Kors
JAKKE – Woolrich
SKJORTE – Ralph Lauren
JEANS – Acne
SKO – Primeboots 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg