VESKEDILLA

Nå som jeg har startet på skolen merker jeg savnet etter å ha flere vesker. Det er litt gøy å kunne kombinere vesker forskjellige vesker til forskjellige antrekk, i stedet for å bruke samme hele tiden. Men om jeg kun skal kjøpe designervesker blir det ganske så dyrt, derfor fant jeg fram en haug fra River Island som ser ut som ti tusen kroner, men faktisk koster mellom 300-900! River Island har vært en av mine favoritt billigmerker helt siden jeg oppdaget de i London for noen år siden. Plaggene og veskene ser så eksklusive ut, men til en prislapp alle har råd til. Jeg vet ikke om de har hatt så mye vesker inne før, mens nå har det virkelig tatt av etter min mening! Sjekk ut veskene under, er de ikke nydelige? Og alle til under 900kr!

Annonselenker


1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

Mine favoritter er nok nr 2, 3 og 6. Hvilken er din? 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg