DRESS LIKE ME

God  morgen! Jeg startet dagen med en herlig dusj, hårkur og barbering av legger. En deilig følelse å krype opp i joggisen nå kan dere skjønne! Akkurat nå stresser jeg vel egentlig mer enn jeg burde, fordi jeg må dra til Oslo i kveld. Egentlig var planen å ta en dagstur på fredag for å få med meg Britney Spears lanseringen (og møte Britney, wææ!), men så var det utsolgt for fly så jeg måtte dra på torsdag i stedet. Plutselig ble det endring i planene igjen, for nå skal jeg i et stort møte i hele morgen, pluss et på fredags morgen – så ukesplanene mine ble drastisk endret kan man si. Jeg bestilte faktisk hele tre flybilletter før jeg endelig fikk riktig tidspunkt, haha! Takk for gratis avbestilling innen 24 timer sier jeg bare.. Så ikveld bærer det mot hovedstaden igjen, og der skal jeg som normalt sjekke inn på residence Glenn. Det velger jeg fremfor å bo på hotell any day 9829; Under har jeg satt sammen litt kollasjer til dere, det falt så godt an sist!

Annonselenker


Skinnjakke / Skjorte / Bukse / Boots

 


Kjole / Kåpe / Klokke / Sko


Skjorte / Jeans


Bluse / Jeans / Klokke / Veske


Jakke / Bluse / Sko / Veske / Skinnbukse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg