EVERYDAY DRESS

Jeg har blitt så hektet på serien “The Killing”, og den tar virkelig opp all nattesøvnen min. Det var vel ikke før klokken tre i natt jeg i det hele tatt prøvde å få sove! Sånn er det når man har blitt bitt av seriebasillen. Det er et fælt virus altså.. Nå sitter jeg sånn halveis som en zombie og prøver å ungå skrivefeil i innlegget. Lettere sagt enn gjort på en morgen som denne! By the way, gjett hvem som sto opp en time før i dag tidlig kun for å se en episode før hun måtte stå opp? Jeg! Så der fikk jeg enda en mindre time på øyet. Haha, jeg er så håpløs. En veldig spennende serie iallefall, som jeg anbefaler! Jeg ser den på netflix 🙂

Under finner dere noen bilder av min favoritt (og eneste) hverdagskjole. Utrolig deilig å ha under en cardigan, eller stor jakke. Den finner dere HER. (annonselenke)

Jakke – Samsøe Samsøe
Kjole – HER
Veske – Celine
Solbriller – RayBan

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg