PÅ RETT KJØR

Hei, og beklager sen update her i dag! Man vet man har vært syk når det er dødstidlig å stå opp klokken ni. Jeg vet ikke helt hvordan jeg ska forklare følelsen, men det var som om jeg ble vekt opp midt på natten. Haha! Helt siden søndag har jeg jo egentlig ikke gjort annet enn å sove. Feber er noe dritt, og jeg er overlykkelig for at jeg endelig er frisk! Nå sliter jeg bare med rennende nese, og må snyte meg hvert femte minutt. Altså, hvor kommer alt snørret fra egentlig? Ikke for å være ekkel, men jeg snyter meg for sikkert ti liter om dagen. Nesten iallefall. Ekkelt! I dag har jeg uansett fått gjort unna endel ting som jeg måtte utsette på grunn av sykdom, og deilig er det. Under finner dere noen bilder fra dagen min så langt. Eller, dere finner bilder av frokosten min og noen detaljer fra antrekket. 


Brukte min nye skjorte fra River Island (HER) i dag, herreguuud jeg elsker den 9829;9829;9829;9829;9829;9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg